Post by handrzecepinut on Mar 6, 2022 21:07:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knittens ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knittens IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindige edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Knittens 2022 version ▞▞▞
Speel al meer dan 2 jaar. Opeens gestopt met werken. Moet nu opnieuw installeren! En het lukt nog steeds niet! Ik heb ook geld uitgegeven! Zo teleurgesteld!
. russischbedpt
HALLO, IK WIL WETEN WAT ER MET DE ANDERE KNITTENS WEDSTRIJD 3 SPEL IS GEBEURD. IK HEB GEEN NETFLIX.IK BEN BOOS
Het is leuk om te spelen en er lijken veel kleren te zijn om mijn kat aan te kleden, maar de katten zouden schattiger kunnen zijn... Om eerlijk te zijn krijg ik een hondenvibe. Afgezien van de onrealistische gezichten, heb ik geen klachten.
Was mijn beste spel, geen aanmelding met netflix-account, ik heb geen kans dat het terugkomt
Ik hou van het spel, ik wou dat ze het hadden voor iPhones en iPads
Wederom is het Candy Crush-saga in nieuwe vorm. Ontwikkelaars hebben snoep in hun hoofd, zodat ze verder kunnen denken. Welkom bij de vuilnis in deze tijd waarin Netflix en Netflix zelf een vuilnisbelt worden.
Ik begrijp dat jullie allemaal het spel van het oorspronkelijke moederbedrijf hebben gekocht, maar nu is het niet beschikbaar voor degenen die geen abonnee zijn van je service. Corrigeer dit alstublieft zodat we weer kunnen spelen.
Heel gaaf spel!
Leuk, schattig spel. Makkelijk te spelen. Jongere spelers die van katten houden, zullen het geweldig vinden om de kittens te verkleden.
Onmogelijk om te spelen met het gigantische kitten dat het spelbord bedekt.
Leuk leuk
Fuxx you netflix verpest een perfect gratis spel dat iedereen nu zou kunnen spelen fuxx you
Het is een leuk spel, maar ik kan het al een tijdje niet openen. Foutcode: NGP-9
Knittens Başsındırma fzb
Echt schattig en leuk
Saai.
Ik dacht eerst dat dit een eenvoudig, casual spel was. Jongen had ik het mis. De takken van diepe kennis en romantiek openen een mysterieus en wonderbaarlijk verhaal over liefde en verraad. Ik ging met Pickles en gebruikte een groene sjaal / coltrui om te bouwen, maar ben nog steeds modepunten aan het malen, zodat ik uiteindelijk de raid kan doen.
Schattige kittens en geen hinderlijke advertenties, maar opent sinds vandaag niet meer. Aan m'n Netflix abonnement ligt het niet. Update: spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ik kan nu gewoon verder spelen waar ik was gebleven😅
Ik speel dit spel al meer dan een. Jaar en weet dat al mijn werk en mijn geld verspild is omdat ik geen Netflix-lid wil zijn, het is niet iets dat ik gebruik, iets dat ik ooit zou gebruiken, dus er zou hun tijd en geld moeten worden verspild aan je, je weet duidelijk, door hebzucht gevoed spel, SMH ,,, ELLENDIG
Mijn favoriete spel. Er is echter een update vereist om deel te nemen aan de nieuwe modeweek en ik vind geen update beschikbaar. Eventuele suggesties?
Ik ben dol op breisels. De poesjes zijn schattig. Het is niet juist dat degenen onder ons die geen Netflix hebben niet meer kunnen spelen. Uts gewoon hebzucht. Laat iedereen alsjeblieft kunnen spelen, niet alleen Netflix-abonnees.Leuk match-3-spel, maar de pay-to-win-wortels beginnen zeker na verschillende niveaus te verschijnen. Hoewel er geen microtransacties meer zijn, worden de niveaus snel erg moeilijk, waardoor boosts / power-ups verplicht zijn om verder te komen
ALEX APTTERSON MUM
Knittens Слагалице hok
Kan level 120 niet overschrijden, te weinig zetten.
Dit spel is verslavend!
Geen slechte candy crush-knock-off, maar lijdt aan dezelfde problemen waarbij latere niveaus sterk afhankelijk zijn van het kopen van power-ups of echt geluk hebben. Ik heb dit gekregen omdat Netflix er reclame voor maakte, maar ik was een beetje verrast om te zien dat het gewoon geen advertenties heeft.. het is nog steeds zeer lonend om te winnen. Had mijn plezier, maar bereikte een niveau dat bijna onmogelijk is zonder te betalen, dus ik ga verder
Lijkt veel op candy crush, maar als fruit kattenvoer en speelgoed was.
Jullie hebzuchtige klootzakken! Ik ben erg ongelukkig . Ik speel al 3 jaar en je hebt me alles laten verliezen. Dingen waar mensen hard voor gewerkt en betaald hebben, kun je niet wegnemen. Ga vooruit en luister naar wat iedereen vertelt! Repareer dit ! Met vriendelijke groet een zeer zeer ontevreden klant!
Gewoon... gezond. Ik hou er zo veel van.
Geweldig spel. Mechanica die we kennen, geen in-game aankopen nodig. Royale beloningen.
Ik hield absoluut van deze game en was zo blij dat ik level 218 had bereikt. Ik was er kapot van toen deze app per ongeluk van mijn telefoon werd verwijderd, want ik kon hem niet ophalen omdat hij zei dat ik me moest aanmelden bij mijn Netflix-account en nu kan ik ' ik kan niet meer genieten van dit spel en dat is echt klote!
Ik had dit spel vroeger, maar verwijderd omdat ze geen niveaus meer hadden. Het was toen gratis. Nu MOET je een Netflix-lid zijn?! Doe geen moeite. Het is niet zo'n geweldig spel om te worden gedwongen te betalen voor een andere service. Netflix, je begint ppl echt kwaad te maken.
Merge Plants – Tanaman dan Zombie Arked cle
Ik heb dit spel vanaf het begin gespeeld. Ik heb er geen probleem mee dat het op Netflix staat, tenzij ik mijn voortgang niet terug kan krijgen, als dat het geval is, ben ik weg!!!
Ik speel dit spel al een paar jaar. En nu kan ik niet updaten omdat het is gekocht door Netflix. Dit is zo stom. Ik speel dit spel graag, maar nu kan ik geen Fashion Week- of weekenduitdagingen doen. Zet het terug zoals het was, anders verlies je veel toegewijde spelers.
Ik speelde dit spel vroeger met veel plezier! Maar nu heb ik een Netflix-account nodig om te kunnen blijven spelen. Nou, mijn katten gaan me missen! Bedankt voor het opmerken van Netflix!
Niveau 120. Het was allemaal relatief goed tot niveau 120. Er is geen manier om dit niveau te halen zonder power-ups en geen manier om edelstenen te verdienen voor die power-ups. Waarom??!
Netflix, je bent verachtelijk. Ik moet een abonnement betalen om mijn favoriete spel, dat vroeger gratis was, weer te spelen. Ik was al aardig ver gekomen en ik had aan veel dingen geld uitgegeven. Ik had alle katten en kleren, en toen moest ik helemaal opnieuw beginnen! Het is volkomen oneerlijk voor jou om al deze dingen weg te nemen van degenen onder ons die van dit spel houden! Ik begrijp niet waarom je dit doet, maar ik kan je vertellen dat ik van plan ben om iedereen die ik kan te ontmoedigen om Netflix te gebruiken.
Leuk klein match-3 spel met katten en breiwerk. Goed gedaan kunstwerk overal.
Het spel begint te bevriezen en klap dan met je rug op je startscherm. Ik kom niet eens verder dan het eerste level. Zeer teleurstellend dus.
Dit is Nana, ik moet gewoon zeggen dat dit het beste spel ooit is uitgevonden
Een zeer goede match drie game. Omdat de game gratis is als je Netflix hebt, kan het een gotcha-monteur hebben zonder de microsanctie die ze leuk maakt. Mijn enige klacht is dat ik graag nieuwe garenkleuren wil (bruin, beige en een grijze graag) en misschien wat alternatieve spelmodi (bijv.: score-aanval, het bord leegmaken in plaats van een aantal zetten, zen-modus, oneindige modus maar geen herschikking, dus dat zal een eindspel veroorzaken).
Miau
Houdt ervan! Maar het wordt niet geopend, alleen zegt op het scherm Get Ready to Play ... laden ... voor altijd.