Post by handrzecepinut on Mar 6, 2022 20:40:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe - Food Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe - Food Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange alle ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe - Food Chef 2022 version ▞▞▞
Veldig bra spill
jasmin akter bithi Sumaiya akter bithi
Disse spillene er så kule
Ærlighet, jeg er avhengig. Det kaster bort tid, det er avslappende og enkelt. Jeg føler ikke noe stress når jeg spiller dette.
Virkelig dårlig du må bruke internett
Jeg elsker dette spillet, men det eneste problemet det har er i nivå 28, det forteller meg å laste ned før du spiller 🎴. Gjør noe med det.
Fine👍 fine spill så vakkert
Cooking Cafe - Food Chef Arcade ftj
Kan ikke laste ned nivå 28!!!
Spillet ditt er veldig dårlig spill 😡😠😡😠😡💩💩💩💩💩💩💩
👍👍👍👍
Cooking Cafe - Food Chef Παιχνίδια arcade rtrx
😘😘😘
Beste matlagingsspill noensinne... Det er som en matlagingskafé i det virkelige liv...Jeg er målløs for dette spillet... Dette er kjempebra... Bare elsker det
Qua apo thater kes tid kesi yt
Elsker dette spillet, det er avslappende
Først var det veldig interessant, men etter nivå 10 sluttet det å spille og fortsetter å laste
Dette spillet er fantastisk ....elsker mye
Jeg likte dette veldig godt, men droppet stjernene mine. Fordi jeg spiller den nye opp karakteren til 201 Thur 300 for omtrent to uker siden. Så kom jeg tilbake for å spille, og du tok disse nivåene bort. og du snakker tilbake om at mer snart kommer. Hvordan er det når jeg spiller nytt nivå. Jeg er lei av å spille disse bonusoppdragsspillene. Dette spillet er kjempebra, men dere må alle få det sammen.
Rtti
Wow så kreativ og kjærlig
Kafe Memasak - Koki Makanan Arkade sbzy
Moro, moro, moro! Elsker spillet, fordi det er høyt tempo, uten å være stressende. Fortsett det gode arbeidet.
Jeg liker ikke det faktum at du fortsetter å legge på dataene dine for å laste ned neste nivå, det er frustrerende, vennligst oppgrader spillet slik at når du laster det ned, laster du ned alle nivåene samtidig
Det er et veldig kjedelig spill, jeg likte ikke dette spillet
Ganske bra spill.....stimulerer raske resonnementer, men jeg synes det er veldig enkelt å spille
Altfor enkelt og grunnleggende. Nivå 42 like enkelt som nivå 1. Avinstallerer
supar og fatackic spillet mitt favorittspill er sååå søtt spill livet mitt er spill
Jeg elsker virkelig dette spillet så mye
1942 🚀 Free classic shooting games Žaid. automat. bin
Jeg forhåndsregistrerte meg for dette spillet, det betyr at jeg var veldig spent på det. Grunnen til at jeg gir den tre stjerner er fordi det står "Cafe story" i tittelen, og jeg har ikke sett mye av en historie ennå!
Raskt tempo, men liker det!!!
Ingen oppgradering av ting..samme som nivå 0 ... ingen mulighet for å bruke dine opptjente mynter... Liker det ikke mye. Alle nivåene er like, nivå 0 = nivå 200
Jeg har nådd nivå 200 hundre og jeg ser ikke at noen nivåer fortsetter mer enn det gir meg bonus i stedet
Det er et morsomt og interessant spill
Jeg beklager, men dette spillet er søppel, alt du gjør er å servere bord, du kan ikke dekorere noe eller oppgradere noe helt kjedelig
Jeg laster ned spillet, og håper det blir bra gjort😌
Jeg elsker alt ved det. Det er bra oppdratt
Med denne oppdateringen gikk den tilbake til 200 nivåer fra 300 nivåer versjon og enklere mål, og nå ble det til den eldre oppdateringen! Den ble nedgradert! Det kunne gi meg de beste nye funksjonene, men nå i dette spillet ble det motsatt! Den ble nedgradert. Jeg vil tilbakestille det! Tilbakestill den oppdateringen og jeg kan gi null stjerner!! 😡😡😡
Et veldig søtt spill, jeg elsker det så mye!... morsomt og offline
Handler mer om servering og matlaging
Veldig dårlig spill, jeg liker ikke dette spillet
Gutter jeg er i ferd med å finte noen cach meg ohhhh😯😯😯
Spillet er tregt og fortsetter etter hvert nivå, og vil gjerne fortsette hvis det fikses
Spillingen er ikke dårlig, men for mange feil. For f.eks. du kan ikke slå av boostere når du først slår dem på.
Dette spillet er bra, men i et annet tilfelle er det kjedelig fordi jeg tror ikke jeg liker det
Cooking Cafe - Chef de cuisine Arcade scgs
Er kult
Ikke dårlig sha
Spillet er kult, men jeg prøver å gå til neste nivå, og jeg kunne ikke gå
Spillet er morsomt .. men det som er kjedelig, vi starter hvert nivå du starter, du må laste det ned først, så du kan gå til neste nivå
Det er ikke dårlig
Interessant
Cooking Cafe - Food Chef Arcade ryja
Det er mest bra spill